Фацебоок објаве
ПОСЕЋЕНА РАДИОНИЦА ПИСАЊА КА210 И КА220 ПРОЈЕКАТА У ОБЛАСТИ МЛАДИХ
Радионица писања КА210 и КА220 пројеката у области младих одржана је 04. јула у просторијама Фондације Темпус са циљем оснаживања установа и организација за подношење пројеката партнерстава за сарадњу у оквиру програма Еразмус+.
Мотивисани јачањем својих организационих капацитета и проширивањем искустава у области програма Еразмус+, радионици је, испред Педагошког друштва Србије, присуствовала секретар Марија Милинковић уз претходну конкурсну пријаву.
Водитељке радионице, саветнице за пројекте у области младих групе за младе, информисање и спорт, Невена Сталевић, Дијана Милићевић и Анђела Миловановић упознале су полазнике са: сличностима и разликама Партнерства за сарадњу у области младих (КА220) и Малих партнерства у области младих (КА210), процедурама за подношење пројеката, применом правила за писање буџета, логиком разраде пројектне идеје, корисним ресурсима за писање Еразмус+ пројеката, као и подршком коју нуди Фондација Темпус у процесу разраде пројектних идеја. Учесници су имали прилику да, кроз практичне вежбе, заједнички раде на анализи потреба, дефинисању циљева и индикатора, као и креирању буџета КА210 и КА220 пројеката.
Захваљујемо се Фондацији Темпус и водитељкама радионице на пријатној и конструктивној атмосфери, као и репонсивности, систематичности и прилици за сусрет професионалаца у потрази за повезивањем, као и унапређивањем рада Педагошког друштва Србије у области конкурисања за пројекте посвећене младима.
Радионица писања КА210 и КА220 пројеката у области младих одржана је 04. јула у просторијама Фондације Темпус са циљем оснаживања установа и организација за подношење пројеката партнерстава за сарадњу у оквиру програма Еразмус+.
Мотивисани јачањем својих организационих капацитета и проширивањем искустава у области програма Еразмус+, радионици је, испред Педагошког друштва Србије, присуствовала секретар Марија Милинковић уз претходну конкурсну пријаву.
Водитељке радионице, саветнице за пројекте у области младих групе за младе, информисање и спорт, Невена Сталевић, Дијана Милићевић и Анђела Миловановић упознале су полазнике са: сличностима и разликама Партнерства за сарадњу у области младих (КА220) и Малих партнерства у области младих (КА210), процедурама за подношење пројеката, применом правила за писање буџета, логиком разраде пројектне идеје, корисним ресурсима за писање Еразмус+ пројеката, као и подршком коју нуди Фондација Темпус у процесу разраде пројектних идеја. Учесници су имали прилику да, кроз практичне вежбе, заједнички раде на анализи потреба, дефинисању циљева и индикатора, као и креирању буџета КА210 и КА220 пројеката.
Захваљујемо се Фондацији Темпус и водитељкама радионице на пријатној и конструктивној атмосфери, као и репонсивности, систематичности и прилици за сусрет професионалаца у потрази за повезивањем, као и унапређивањем рада Педагошког друштва Србије у области конкурисања за пројекте посвећене младима.
Испред Педагошког друштва Србије, као гошћа јутрарњег програма Радио Београда 1, педагог Невенка Крагуљац, наш дугогодишњи члан, говорила је на који начин можемо деци олакшати полазак и повратак школу. Разговор можете послушати од 01:58:00.
Са скоро 10 хиљада људи, чија судбина годинама није позната, Србија дочекује још један Међународни дан нестали...
Обележавање Светског дана писмености пружа нам прилику да се осврнемо на један од основних стубова друштвеног функционисања - писменост.
Писменост представља наш однос према свету, произилази из мисли, осећања, уверења и делања индивидуе према друштву. Стога се не сме занемарити контекстуална компонента и осетљивост поменутог феномена и потребно је избећи њено истраживање у пракси као једнозначног продукта образовања.
Обележавање Светског дана писмености подсећа нас на важност промишљања и њеног свеобухватног третирања. Један од разлога томе јесте то што писменост представља и требало би да се препознаје као ослонац за активно и информисано учешће у друштву, прилика за успостављање свесне контроле над језиком и постављања ученика у позицију истраживача културних конструкција писмености.
Узевши у обзир све наведено, потребно је да се као стручњаци у сфери васпитања и образовања запитамо како заиста третирамо овај појам и са каквим уверењима му приступамо.
Литература:
Митровић, М. (2010). Писменост и образовање: перспектива Нових студија писмености. Београд: Филозофски факултет.
Припремила: Милена Вучинић, волонтер Педагошког друштва Србије
Писменост представља наш однос према свету, произилази из мисли, осећања, уверења и делања индивидуе према друштву. Стога се не сме занемарити контекстуална компонента и осетљивост поменутог феномена и потребно је избећи њено истраживање у пракси као једнозначног продукта образовања.
Обележавање Светског дана писмености подсећа нас на важност промишљања и њеног свеобухватног третирања. Један од разлога томе јесте то што писменост представља и требало би да се препознаје као ослонац за активно и информисано учешће у друштву, прилика за успостављање свесне контроле над језиком и постављања ученика у позицију истраживача културних конструкција писмености.
Узевши у обзир све наведено, потребно је да се као стручњаци у сфери васпитања и образовања запитамо како заиста третирамо овај појам и са каквим уверењима му приступамо.
Литература:
Митровић, М. (2010). Писменост и образовање: перспектива Нових студија писмености. Београд: Филозофски факултет.
Припремила: Милена Вучинић, волонтер Педагошког друштва Србије
У складу са великим интересовањем, дана 27. августа 2024. године, одржан је други по реду вебинар на тему „Дигитална педагошка свеска“. Аутори вебинара Владимир Степановић, професор математике и информатике и педагошки саветник и Александар Степановић, професор физике и хемије и педагошки саветник, такође су и аутори дигиталне педагошке свеске.
Циљ вебинара био је да се детаљно прикаже сваки корак за њено адекватно коришћење, као и које су могуће тешкоће током њеног активирања. Такође, представљена је њена сврха и предности у односу на папирну свеску, као и могућности којима олакшава рад наставника. Самим тим, она је намењена учитељима и наставницима у основним и средњим школама са циљем да им олакша формативно оцењивање и да на тај начин побољша процес праћења и оцењивања. Бројне колеге које су већ корисници дигиталне педагошке свеске су изјавиле да се никада не би вратиле папирној свесци и указали су да им дигитална педагошка свеска значајно олакшава рад.
Вебинару је присуствовално преко 60 учесника међу којима су наставници, учитељи и стручни сарадници. Већина учесника јесу наставници предметне и разредне наставе из различитих крајева Србије.
Учесници су попуњавањем евалуације вебинар оценили
највишом оценом и покренули бројна питања за даље унапређивање.
Захваљујемо се колегама на исказаном изузетном занимању за ову тему, учешћу на вебинару и повратним информацијама!
Услед исказаних потреба и интересовања, планирано је поновно одржавање вебинара у месецу октобру.
Мирјана Рајић, волонтерка Педагошког друштва Србије
Циљ вебинара био је да се детаљно прикаже сваки корак за њено адекватно коришћење, као и које су могуће тешкоће током њеног активирања. Такође, представљена је њена сврха и предности у односу на папирну свеску, као и могућности којима олакшава рад наставника. Самим тим, она је намењена учитељима и наставницима у основним и средњим школама са циљем да им олакша формативно оцењивање и да на тај начин побољша процес праћења и оцењивања. Бројне колеге које су већ корисници дигиталне педагошке свеске су изјавиле да се никада не би вратиле папирној свесци и указали су да им дигитална педагошка свеска значајно олакшава рад.
Вебинару је присуствовално преко 60 учесника међу којима су наставници, учитељи и стручни сарадници. Већина учесника јесу наставници предметне и разредне наставе из различитих крајева Србије.
Учесници су попуњавањем евалуације вебинар оценили
највишом оценом и покренули бројна питања за даље унапређивање.
Захваљујемо се колегама на исказаном изузетном занимању за ову тему, учешћу на вебинару и повратним информацијама!
Услед исказаних потреба и интересовања, планирано је поновно одржавање вебинара у месецу октобру.
Мирјана Рајић, волонтерка Педагошког друштва Србије
ПОДСЕТНИК:
Попуните образац за пријављивање: формс.гле/МсxнСтWqЕрт7Мм3п6
Попуните образац за пријављивање: формс.гле/МсxнСтWqЕрт7Мм3п6