MEJLING LISTA

PEDAGOŠKOG DRUŠTVA SRBIJE

Prijavite se na Mejling listu Pedagoškog društva Srbije i dobijajte vesti i obaveštenja direktno u Vaše poštansko sanduče.

  • Popunite formular (desno).
  • Vaš imejl je obavezan za unos. Ukoliko želite, možete uneti i Vaše ime i prezime.
  • Kliknite na dugme “PRIJAVITE SE”.
  • Na imejl koji ste naveli poslata je automatska poruka.
  • Proverite Vaše poštansko sanduče, pronađite imejl Pedagoškog društva Srbije i sledite instrukcije u mejlu da biste potvrdili Vašu prijavu.

Postoji nekoliko razloga zašto ne vidite poruku koju smo Vam poslali:

1. Ukoliko koristite Gmail nalog za elektronsku poštu i imate uključenu opciju prikazivanja kartica “Glavno”, “Društveno”, “Promocije” i “Novosti”, pogledajte imejlove pod karticama “Promocije” i “Novosti”. Ukoliko se pod ovim karticama nalazi i naš imejl, prevucite ga na karticu “Glavno” kako bi se imejl ubuduće pojavljivao na glavnoj (podrazumevanoj) kartici. Potrebno je da u narednom periodu periodično proverite kartice “Promocije” i “Novosti” jer postoji mogućnost da Gmail sistem i dalje naš mejl stavlja pod ove kartice.

Nazivi kartica mogu da se kod Vas razlikuju ukoliko jezička podešavanja niste podesili na srpski jezik.

2. Zbog slanja biltena na veliki broj imejl adresa (veliki broj prijavljenih korisnika), postoji šansa da je Vaš servis za elektronsku poštu (Gmail, Live, Yahoo…) greškom premestio naš imejl u nepoželjnu poštu. Da biste uredno primali naše biltene potrebno je da pronađete naš imejl u nepoželjnoj pošti i uradite sledeće:

U Gmail-u na računaru:

Ako je imejl netačno označen kao nepoželjan, pratite navedene korake da biste ga uklonili iz Nepoželjnih.

  1. Otvorite Gmail na računaru.
  2. S leve strane kliknite na Nepoželjne. Ako ne vidite Nepoželjne, kliknite na Još.
  3. Otvorite imejl.
  4. U vrhu stranice kliknite na Nije nepoželjno.

Da biste zaustavili slanje poruke u Nepoželjne ubuduće, možete:

U Gmail-u na Android-u (mobilnom telefonu):

  1. Na Android telefonu ili tabletu otvorite aplikaciju GmailGmail
  2. U gornjem levom uglu dodirnite meni Meni i zatim Nepoželjne.
  3. Otvorite imejl.
  4. U gornjem desnom uglu dodirnite Još Još i zatim Označi da nije nepoželjno.

Da biste zaustavili slanje poruke u Nepoželjne ubuduće, možete:

U Gmail-u na iPhone i iPad-u:

  1. Na iPhone-u ili iPad-u otvorite aplikaciju Gmail Gmail.
  2. U gornjem levom uglu dodirnite meni Meni i zatim Spam (Nepoželjne).
  3. Izaberite poruku koja nije nepoželjna.
  4. Dodirnite More (Još) Još i zatim Not spam (Nije nepoželjno).

Da biste zaustavili slanje poruke u Nepoželjne ubuduće, možete:

Ako koristite Outlook, ili naloge na outlook.com, live.com, hotmail.com servisima:

Ako pronađete naš bilten u fascikli (kartici) Neželjena e-pošta, prevucite ga nazad u prijemno poštansko sanduče ili u bilo koju drugu fasciklu. Takođe, takvu stavku možete da obeležite kao valjanu tako što ćete uraditi sledeće:

  • Izaberite stavke PočetakNeželjeno > Nije neželjena.

Slični su koraci i za ostale servise elektronske pošte.

Nazivi kartica/faccikli za neželjenu poštu mogu da se kod Vas razlikuju ukoliko jezička podešavanja niste podesili na srpski jezik. Ukoliko imate uključena engleska jezička podešavanja, pojavljivaće se odrednica SPAM za nepoželjnu/neželjenu poštu.

Postoji nekoliko razloga zašto ne vidite poruku koju smo Vam poslali:

1. Ukoliko koristite Gmail nalog za elektronsku poštu i imate uključenu opciju prikazivanja kartica “Glavno”, “Društveno”, “Promocije” i “Novosti”, pogledajte imejlove pod karticama “Promocije” i “Novosti”. Ukoliko se pod ovim karticama nalazi i naš imejl, prevucite ga na karticu “Glavno” kako bi se imejl ubuduće pojavljivao na glavnoj (podrazumevanoj) kartici. Potrebno je da u narednom periodu periodično proverite kartice “Promocije” i “Novosti” jer postoji mogućnost da Gmail sistem i dalje naš mejl stavlja pod ove kartice.

Nazivi kartica mogu da se kod Vas razlikuju ukoliko jezička podešavanja niste podesili na srpski jezik.

2. Zbog slanja biltena na veliki broj imejl adresa (veliki broj prijavljenih korisnika), postoji šansa da je Vaš servis za elektronsku poštu (Gmail, Live, Yahoo…) greškom premestio naš imejl u nepoželjnu poštu. Da biste uredno primali naše biltene potrebno je da pronađete naš imejl u nepoželjnoj pošti i uradite sledeće:

U Gmail-u na računaru:

Ako je imejl netačno označen kao nepoželjan, pratite navedene korake da biste ga uklonili iz Nepoželjnih.

  1. Otvorite Gmail na računaru.
  2. S leve strane kliknite na Nepoželjne. Ako ne vidite Nepoželjne, kliknite na Još.
  3. Otvorite imejl.
  4. U vrhu stranice kliknite na Nije nepoželjno.

Da biste zaustavili slanje poruke u Nepoželjne ubuduće, možete:

U Gmail-u na Android-u (mobilnom telefonu):

  1. Na Android telefonu ili tabletu otvorite aplikaciju GmailGmail
  2. U gornjem levom uglu dodirnite meni Meni i zatim Nepoželjne.
  3. Otvorite imejl.
  4. U gornjem desnom uglu dodirnite Još Još i zatim Označi da nije nepoželjno.

Da biste zaustavili slanje poruke u Nepoželjne ubuduće, možete:

U Gmail-u na iPhone i iPad-u:

  1. Na iPhone-u ili iPad-u otvorite aplikaciju Gmail Gmail.
  2. U gornjem levom uglu dodirnite meni Meni i zatim Spam (Nepoželjne).
  3. Izaberite poruku koja nije nepoželjna.
  4. Dodirnite More (Još) Još i zatim Not spam (Nije nepoželjno).

Da biste zaustavili slanje poruke u Nepoželjne ubuduće, možete:

Ako koristite Outlook, ili naloge na outlook.com, live.com, hotmail.com servisima:

Ako pronađete naš bilten u fascikli (kartici) Neželjena e-pošta, prevucite ga nazad u prijemno poštansko sanduče ili u bilo koju drugu fasciklu. Takođe, takvu stavku možete da obeležite kao valjanu tako što ćete uraditi sledeće:

  • Izaberite stavke PočetakNeželjeno > Nije neželjena.

Slični su koraci i za ostale servise elektronske pošte.

Nazivi kartica/faccikli za neželjenu poštu mogu da se kod Vas razlikuju ukoliko jezička podešavanja niste podesili na srpski jezik. Ukoliko imate uključena engleska jezička podešavanja, pojavljivaće se odrednica SPAM za nepoželjnu/neželjenu poštu.

U svakom trenutku možete da izmenite Vaš profil (Vaše podatke).

Uđite u Vaš servis za elektronsku poštu (Gmail, Live, Yahoo..).

Pronađite bilo koji naš imejl (bilten).

U gornjem desnom uglu biltena pronađite link “izmenite Vaš profil”. Kliknite na njega.

Otvoriće Vam se formular sa Vašim podacima. Izmenite podatke koje želite i kliknite na dugme “IZMENITE PROFIL”

U svakom trenutku možete da se odjavite sa naše liste.

Uđite u Vaš servis za elektronsku poštu (Gmail, Live, Yahoo..).

Pronađite bilo koji naš imejl (bilten).

U gornjem centralnom delu biltena pronađite link “odjavite se”. Kliknite na njega. Ovaj link se nalazi i na dnu biltena u okviru teksta “Ako ne želite više da primate naše poruke odjavite se”.

Sledite uputstva.

Zbog različitih podešavanja servisa i klijenata elektronske pošte, može se dogoditi da se naš bilten ne prikazuje pravilno (ne prikazuju se slike i/ili tekst).

Da dobijete ispravan prikaz naših mejlova, uđite u Vaš servis za elektronsku poštu (Gmail, Live, Yahoo..) i otvorite našu poruku (bilten).

U gornjem levom uglu biltena pronađite link “pogledajte u veb pregledaču”. Kliknite na njega.

Naš bilten će Vam se prikazati u pregledaču veba (Chrome, Firefox ili neki drugi koji koristite).