
Najnoviji članci
Tribina „COVID-19 i nasilje – Kada dom nije najsigurnije mestoˮ
U okviru projekta Obrazovanje za prava deteta a u skladu sa aktuelnom epidemiološkom situacijom tokom pandemije COVID-19 i u saradnji sa Otvorenim klubom iz...
Iskustva učenika prilikom savladavanja nastavnog sadržaja i praćenja nastave od uvođenja kombinovanog načina rada...
Uvođenjem kombinovanog načina rada u nastavi, prema kom učenici jednog istog odeljenja nastavu pohađaju delom u školi putem redovnih časova i delom onlajn, odnosno...
Kako (ne) predavati kritičko mišljenje
Profesor filozofije Miloš Jeremić je održao onlajn predavanje ,,Kako (ne) predavati kritičko mišljenje?“. Konferencija je održana 16. novembra, a organizator je Institut za filozofiju...
Umetnost pamćenja
U školi ,,Edu Hobotnica“ stiče se veština korišćenja svih kapaciteta mozga, a to znači podjednako korišćenje leve i desne hemisfere mozga. Program ove škole...
Probudimo čitalačku moć kod učenika mlađih razreda
„Bila jednom jedna bajka“
Interdisciplinarne radionice:
-izražajno čitanje i razumevanje pročitanog
-bajke kao književna vrsta, bajke H. K. Andersena po programu za 2. razred
-interaktivni kviz u WordWall-...
Istraživanje – organizacija i način izvođenjanastave na daljinu u toku vandrednog stanja povodom epidemije...
U četvrtoj nedelji ostvarivanja obrazovno vaspitnog rada učenja na daljinu za učenike OŠ „Bubanjski heroji” kreirala sam anoniman upitnik, kako bih sprovela mikro istraživanje....