Издавачка кућа Clio даје специјалне погодности за чланове ПДС-а.Clio подржава овогодишњи Стручни скуп педагога на коме ћете имати прилику да набавите издања из области образовне теорије и праксе неопходна за све актере у образовном систему, по привилегованим условима.
стижу нове књиге
претплатите се на време!
ПЕДАГОГИЈА АУТОНОМИЈЕ
Пауло Фреире
књижарска цена 880 дин, цена у претплати 440 дин.
уз претплату купите и књиге по неочекивано ниској цени!
за само 500 динара по примерку изаберите неки од следећих наслова:
- Мартин Сегалан СОЦИОЛОГИЈА ПОРОДИЦЕ
- Будућност знања и културе, приредили Ашис Нанди, Винеј Лал
- Џоел Мокир АТИНИНИ ДАРОВИ
ЗА ЧЛАНОВЕ ПЕДАГОШКОГ ДРУШТВА СРБИЈЕ
у претплати до 20. септембра
*
У продужетку поруке прочитајте више о књигама и попустима, а у прилогу потражите упутство о претплати.
За додатне информације можете се обратити на телефоне (011)3288-471 и 2624-344 или е-пошту forum@clio.rs
Пауло Фреире ПЕДАГОГИЈА АУТОНОМИЈЕ
књижарска цена 880 дин, цена у претплати 440 дин.
Основна идеја књиге јесте да образовање није једносмерно преношење знања, већ процес оличен у односу професора и ученика у којем обучавани добија могућност да се конституише као личност, а не само да запамти понуђени садржај како би га касније репродуковао. Зато Фреире сматра да предавање треба да почива на дијалогу између професора и ученика, у којем професор има исто толико да научи од ученика, колико и овај од њега. Ако је угасио своју жеђ за новим сазнањима и успавао своју радозналост, професор неће моћи ученику да открије ништа ново, а овај ће само понављати оно што му је учитељ рекао. Јер, као што каже Пијаже, научити, значи разумети. А разумети значи на нов начин организовати своју визију света, реструктурирати постојеће знање, тако да се проблем сагледа у новом светлу, што може довести до проналажења решења.
- превела са португалског Бранислава Гонтхиер Пешић
- тврди повез, латиница, формат 21×14, 130 страна
Уз претплату, за само 500 динара по примерку, можете набавити и следеће наслове:
- Џоел Мокир АТИНИНИ ДАРОВИ
- Будућност знања и културе, приредили Ашис Нанди, Винеј Лал
- Мартин Сегалан СОЦИОЛОГИЈА ПОРОДИЦЕ
садржај
Увод
- Нема подучавања без учења
1.1. Подучавње захтева методолошку строгост
1.2. Подучавање захтева истраживање
1.3. Подучавање захтева поштовање постојећих знања ученика
1.4. Подучавање захтева критички дух
1.5. Подучавање захтева естетику и етику
1.6. Подучавање захтева објашњавање појмова примерима
1.7. Подучавање захтева преузимање ризика, прихватање новина и одбацивање сваког облика дискриминације
1.8. Подучавање захтева критичко преиспитивање праксе
1.9. Подучавање захтева признавање и прихватање културног идентитета
- Подучавање није пуко преношење знања
2.1. Подучавање захтева свест о недовршености
2.2. Подучавање захтева свест о условљености људског бића
2.3. Подучавање захтева поштовање аутономије онога који учи
2.4. Подучавање захтева здрав разум
2.5. Подучавање захтева скромност, толеранцију и борбу за одбрану права наставника
2.6. Подучавање захтева разумевање реалности
2.7. Подучавање захтева радост и наду
2.8. Подучавање захтева убеђење да је промена могућа
2.9. Подучавање захтева радозналост
- Подучавање је људска специфичност
3.1. Подучавање захтева сигурност, професионалну компетентност и великодушност
3.2. Подучавање захтева ангажовање
3.3. Подучавање захтева свест о томе да је образовање облик утицаја на свет
3.4. Подучавање захтева слободу и ауторитет
3.5. Подучавање захтева свесно доношење одлука
3.6. Подучавање захтева способност да се слуша
3.7. Подучавање захтева прихватање идеолошке природе образовања
3.8. Подучавање захтева отвореност за дијалог
3.9. Подучавање захтева добронамерност према ученицима
Библиографија
Izdavačko preduzeće CLIO
Господар Јованова 63, 11000 Београд, Србија
телефон 011 3035 696 fax 011 2624 334
e-mail: mailto: forum@clio.rs
http://www.clio.rs