Педагошко друштво Србије у сарадњи са Одељењем за педагогију и андрагогију Филозофског факултета у Београду наставило је традицију окупљања педагога у оквиру Сусрета педагога. Тема овогодишњих Сусрета педагога била је „Педагошки допринос унапређивању подучавања и учења“.
Скуп је одржан на Филозофском факултету Универзитета у Београду 05. и 06. јуна 2015. године.
Циљ научног скуп био је да се кроз презентацију и размену најновијих теоријских сазнања и резултате емпиријских истраживања афирмише значај квалитетног подучавања и педагошког утицаја на учење у процесу организованог образовања и васпитања.
Научни скуп окупио је око 140 истраживача и практичара из целе Србије (велики број педагога, али и психолога, наставника предметне и разредне наставе, универзитетских професора). Својим присуством и ангажовањем скуп су подржали представници Завода за унапређивање образовања и васпитања, Завода за вредновање квалитета образовања и Школске управе.
У пленарном делу скупа радове су представили др Драгана Павловић-Бренеселовић и др Саша Дубљанин, а након тога рад је настављен у секцијама. Рад на скупу одвијао се у пет секција, чије теме су биле: Савремене методе и форме организације подучавања и учења; Квалитет образовања: вредновање и унапређивање; Стандарди образовања – нови елементи креирања образовних политика; Модели учења у програмима и васпитно образовној пракси; Савремени проблеми образовања и учења одраслих.
Излагања су била веома инспиративна за све учеснике, што је подстицало дискусију и размену искустава и идеја. На скупу се говорило како о професионалном тако и о материјалном положају педагога, те су учесници имали прилику да дају коментар и на Правилник о критеријумима и стандардима за финансирање установа. Скуп је препознат као веома важно место окупљања педагога, прилика да се педагози повезују и на тај начин још више професионално јачају.
Резултати евалуације показују да скуп доприноси квалитету образовно-васпитног система у нашој земљи.
Аспекти скупа Средња оцена учесника
Теме и садржај скупа 4,49
Организација скупа 4,54
Неформални део скупа 4,53
Оно што сам чуо/ла (сазнао/ла) ће ми користити 4,04
Општи утисак 4,30