Godišnje arhive: 2020

Срећни празници!

Снимак онлајн састанка: Шта смо научили у току реализације онлајн наставе у прошлој школској...

Погледајте снимак онлајн састанка: Шта смо научили у току реализације онлајн наставе у прошлој школској години, одржаног 16.12.2020. године:Овај снимак, као и многе друге...

Трибина „COVID-19 и насиље – Када дом није најсигурније местоˮ

У оквиру пројекта  Образовање за права детета а у складу са актуелном епидемиолошком ситуацијом током пандемије COVID-19 и у сарадњи са Отвореним клубом из...

Искуства ученика приликом савладавања наставног садржаја и праћења наставе од увођења комбинованог начина рада...

Увођењем комбинованог начина рада у настави, према ком ученици једног истог одељења наставу похађају делом у школи путем редовних часова и делом онлајн, односно...

Како (не) предавати критичко мишљење

Професор филозофије Милош Јеремић је одржао онлајн предавање ,,Како (не) предавати критичко мишљење?“. Конференција је одржана 16. новембра, а организатор је Институт за филозофију...

Онлајн састанак: Шта смо научили у току реализације онлајн наставе у прошлој школској години?

У ЦИЉУ РАЗВОЈА И ЈАЧАЊА КОМПЕТЕНЦИЈА СТРУЧНИХ САРАДНИКА И РАЗМЕНЕ ИСКУСТАВА, ПЕДАГОШКО ДРУШТВО СРБИЈЕ И ДРУШТВО ПСИХОЛОГА, РЕАЛИЗУЈУ РЕДОВНЕ ОНЛАЈН САСТАНКЕ НА АКТУЕЛНЕ ТЕМЕ...

Снимак вебинара Критички приступ информацијама у контексту КОВИД-19 кризе

Погледајте снимак вебинара Критички приступ информацијама у контексту КОВИД-19 кризе, одржаног 07.12.2020. године:Овај снимак, као и многе друге ресурсе, можете погледати и на ПИР...

Објављен број 2-2020. часописа “Настава и васпитање “

Погледајте садржај и резимее часописа “Настава и васпитање” – број 2/2020.  

Поново ради ПИР

У априлу, у ситуацији онлајн рада школа, у сарадњи са УНИЦЕФ-ом и МПНТР-ом, успоставили смо систем подршке за педагоге и психологе - стручне сараднике...

Вебинар Критички приступ информацијама у контексту КОВИД-19 кризе

Вебинар Критички приступ информацијама у контексту КОВИД-19 кризе одржаће се 07.12.2020. године у 16 часова.