Књига “Како мотивисати ученике да уче”

697

Галерија науке и технике САНУ и Издавачка кућа Clio позивају вас на разговор о књизи Џере Брофи “КАКО МОТИВИСАТИ УЧЕНИКЕ ДА УЧЕ”

говоре: Драгица Павловић Бабић, виши научни сарадник Института за психологију Биљана Лајовић, специјалиста школске психологије Смиљана Јошић, истраживач сарадник Института за педагошка истраживања Марина Вицановић, психолог и преводилац
модератор:  Иванка Јелић

уторак, 8. март, Галерија науке и технике САНУ (Кнез Михаилова 35, улаз из улице Ђуре Јакшића 2)  12.00 сати * За све додатне информације можете се обратити телефоне  (011) 262 4334 или 3035 696 и е-пошту ijelic@clio.rs

Џере Брофи
КАКО МОТИВИСАТИ УЧЕНИКЕ ДА УЧЕ

превела са енглеског Марина Вицановић
тврди повез, латиница, страна 596, Ф 21 x 14

књижарска цена 1.540 РСД, цена са попустом 1.078 РСД

о књизи
Писана посебно за наставнике, ова књига нуди богатство принципа за мотивисање ученика да уче, заснованих на истраживањима. Њен фокус на мотивационим принципима, уместо на мотивационим теоретичарима или теоријама, природно води у дискусију о конкретним стратегијама у учионици. Кроз целу књигу ови принципи и стратегије повезују се са реалношћу у савременим школама (нпр. циљеви наставног програма) и учионицама (нпр. разлике међу ученицима, динамика учионице). Обезбеђене су смернице за прилагођавање мотивационих принципа групним и индивидуалним разликама, те за “корективни рад” са ученицима који су постали обесхрабрени или незадовољни. Сваки одељак садржи закључке и сажетке, као и питања за размишљање и препоручену литературе.

садржај
Предговор

  1. Ученичка мотивација: наставничка перспектива
  2. Успостављање заједнице за учење у вашој учионици
  3. Подржавање самопоуздања ученика као особа које уче
  4. Теорија циља
  5. Поновно успостављање самопоуздања и воље за учењем код обесхрабрених ученика
  6. Обезбеђивање спољашњих/екстринзичких побуђивача
  7. Теорија самоодређености интринзичке мотивације: задовољавање потреба ученика за аутономијом, компетентношћу и повезаношћу
  8. Други начини подржавања интринзичке мотивације ученика
  9. Подстицање ученичке мотивације за учење
  10. Socijalizovanje nezainteresovanih ili otuđenih učenika
  11. Prilagođavanje razlikama u učeničkim obrascima motivacije
  12. Pogled unazad i unapred: integrisanje motivacionih ciljeva u vaše planiranje i poučavanje